2017. október 12., csütörtök

Babadivat

Éljen! Pakolás közben végre megtaláltam a Babadivat című könyvecskémet, amit már régóta kerestem. Biztos emlékszik még rá valaki, réges-régi kiadás, tele retró babákkal és szabásmintákkal. Én gyerekként ebből tanultam varrogatni a kedvenceimnek, pedig akkor még nem is volt igazi Mattel babám, csak irigykedve néztem a képeket.
Megpróbáltam beszkennelni, hogy más is nosztalgiázhasson rajta. A szabásminta melléklet már nincs eredeti állapotában, mert szétvagdostam, de azért igyekeztem használható módon összerakni újra. Persze ezek a szabásminták a régi TNT testű babákra vannak tervezve, ezért a mostaniakhoz kicsit át kell őket alakítani.
Innen tudjátok letölteni: Babadivat



6 megjegyzés:

  1. It is very generous of you to share the patterns, thank you so much! <3

    VálaszTörlés
  2. Ez nekem is megvan kölcsönbe, de már évek óta. Viszont nem jók a mai babákra, mert azok extra karcsúak voltak. Érdekes hogy mindig azon vagyok, na csináljunk meg egyet. Aztán sose szabásminta alapján szabok hanem fejből. Könnyebb.

    VálaszTörlés
  3. Szia,
    fel tudnád tölteni újra? Köszönöm!!!!

    VálaszTörlés
  4. Szia! én is örülnék, ha újra fel tudnád tölteni!

    VálaszTörlés