2017. május 6., szombat

Kincsvadászat 5. rész - Moxie Teenz Tristen

A márciusi kincsvadászatom ötödik tagja egy pucér, paróka nélküli Tristen baba.


A paróka készítésével elég sokat szenvedtem. Eredetileg vöröset akartam, de nem sikerült, kicsi lett. A másik ötletem egy afrofrizura volt. A hajtincseket hurkapálcára tekerve göndörítettem forró vízben és így varrtam rá a paróka alapra. Az eredmény kedves családtagjaim szerint úgy néz ki, mintha egy puli kutyát húzott volna a fejére, de legalább annyi jó benne, hogy teljesen más lett tőle, mint a már meglévő Tristen.



Ruhát is kapott : párducpöttyös cicanadrágot, hímzett pamut inget, és műszőrme mellényt. Meg egy bőrszíjakból font övet. Lábbeli keresgélés közben rájöttem, hogy a Kenre való cipők felmennek a Moxie Teenz babák lábára is, szóval a bakancs az... hát izé... eredetileg Kené volt :)))


Közben a véletlen úgy hozta, hogy befutott hozzánk egy másik Moxie is, Melrose. A varrást nála se lehetett megúszni. Volt egy darab jópofa bagolymintás vásznam, abból kapott egy ujjatlan ruhát kis csipke és gyöngy díszítéssel. Egy kötött anyagmaradékból tölcsérujjú bolerót csináltam, egy régi bugyiból meg neccharisnyát.
A lábára is kellett valami. Láttam egy jópofa kézzel készült sarut a Pinteresten, annak a mintájára csináltam a szandált. A talpa bőr, a pántjai egy szétszedett műbőr övből származnak, a kötője viaszos zsinór.
Hál'istennek parókát nem kellett varrni neki!


Így most már hárman vannak a csajok:



6 megjegyzés:

  1. Nekem elképesztően tetszik Tristen!Szerintem szuper lett, és zseniális ez a "puli-haj"! Úgyhogy én is akarok pulihajút lányt magamnak!!! :-) Meg olyan mellényt, meg olyan hímzett felsőt, meg övet...! És imádom a baglyos ruhát is, nagyon eltaláltad ezeket a cuccokat!

    VálaszTörlés
  2. Tristen a legédesebb a moxie-k közül. De ez a pulis paróka világcsúcs. Teljesen egyedivé vált a kis csaj.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon kreatív vagy. Minden ruhadarab nagyon tetszetős! Annyira jók lettek, tetszik az hogy minden apró részletre tudsz figyelni és felhasználod ami a kezed ügyébe kerül.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen mindenkinek :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Felkértek, hogy tartsak előadást egy babakonferencián Budapesten, június 2-án, és én azt a témát választottam, hogy babagyűjtés felnőttkorban és blogolás. Szóval szeretném bemutatni magunkat, vagyis akiknek a hobbiját az elmúlt években figyelemmel kísértem. Szóval kérlek keress meg priviben, és megbeszéljük mihez szeretném az engedélyedet és a segítségedet kérni. Köszönöm

    VálaszTörlés
  6. Ezek a nyurga csajok! Nagyon klassz ez a szandál. Minden passzol, de leginkább a göndör hajú tetszik. Megszenvedhettél vele!

    VálaszTörlés